Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty
  • PayU
  • Luki Team Łukasz Bereziecki
    Hetmańska 35/1, 15-727 Białystok
    + 48 502 566 377
    NIP: 9661503027
  • E-mail:sklep@lukiteam.pl
  • Telefon502 566 377
    530 395 313
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00
OPONA MITAS 27,5x2,25 ZEFYROS V97 ZWIJANA

OPONA MITAS 27,5x2,25 ZEFYROS V97 ZWIJANA

139,00 zł105,00 zł
OPONA Kross 27,5 x 2,25 V97 ZEFYROS TOP DESIGN Jeśli preferujesz szybką jazdę na łatwych, utwardzonych trasach Zefyros TD będzie dla Ciebie świetnym rozwiązaniem. Delikatny, płytki bieżnik daje niski opór toczenia, który przekłada się na szybką i bezpieczną…

Reklamacje i zwroty

Przesyłka została dostarczona uszkodzona:
Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody tego samego dnia.

DPD: W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.pl
Po spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego niżej.

InPost: Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony lub paczka) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale InPost.

Poczta Polska: Przesyłka pocztowa mimo nadania priorytetu może dotrzeć z opóźnieniem. Reklamację można złożyć dopiero po upływie 14 dni od nadania przesyłki:
https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/



Chcę dokonać zwrotu do 14. dni (towar wolny od wad):

Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na adres:

LUKI TEAM Łukasz Bereziecki
Hetmańska 35/1, Białystok 15-727

Link


W przypadku chęci skorzystania z gwarancji, polecamy skontaktować się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem producenta 
 
Chcę złożyć reklamację (towar wadliwy):

W celu reklamacji zakupionego produktu, który uważają Państwo za wadliwy, należy wypełnić zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego poniżej:

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu