Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Przesyłka została dostarczona uszkodzona:
Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody tego samego dnia.

DPD: W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.pl
Po spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego poniżej.

InPost: Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony lub paczka) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale InPost.

Poczta Polska: Przesyłka pocztowa mimo nadania priorytetu może dotrzeć z opóźnieniem. Reklamację można złożyć dopiero po upływie 14 dni od nadania przesyłki:
https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/



Chcę dokonać zwrotu do 14 dni (towar wolny od wad):

Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na adres:

LUKI TEAM Łukasz Bereziecki
Hetmańska 35/1, Białystok 15-727


https://marketrowerowy.pl/odstapienie-od-umowy-f-5.html


W przypadku chęci skorzystania z gwarancji, polecamy skontaktować się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem producenta 
 
Chcę złożyć reklamację (towar wadliwy):

W celu reklamacji zakupionego produktu, który uważają Państwo za wadliwy, należy wypełnić zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego poniżej, ze wskazaniem adresata wiadomości "Reklamacja"

https://marketrowerowy.pl/odstapienie-od-umowy-f-5.html
 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu