Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Rowery gravel » Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 " pomarańczowy
  • PayU
  • marketrowerowy.pl
    Hetmańska 35/1, 15-727 Białystok
    + 48 502 566 377
    NIP: 9661503027
  • E-mail:sklep@lukiteam.pl
  • Telefon502 566 377
    530 395 313
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00
OPONA MITAS 27,5x2,25 ZEFYROS V97 ZWIJANA

OPONA MITAS 27,5x2,25 ZEFYROS V97 ZWIJANA

139,00 zł119,00 zł
OPONA Kross 27,5 x 2,25 V97 ZEFYROS TOP DESIGN Jeśli preferujesz szybką jazdę na łatwych, utwardzonych trasach Zefyros TD będzie dla Ciebie świetnym rozwiązaniem. Delikatny, płytki bieżnik daje niski opór toczenia, który przekłada się na szybką i bezpieczną…
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 " pomarańczowyRower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 " pomarańczowy
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28
Nowość

Rower gravel Kross Esker 5.0 rama 19 cali koło 28 " pomarańczowy

KROSS

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Numer katalogowy: X1bROW002347

Stan magazynowy:

Kod EAN: 5902262080170

Stan produktu: Nowy

Cena: 6 499,00 zł

Cena katalogowa: 6 999,00 zł

Oszczędzasz: 500,00 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

BGŻ

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Kross Esker 5.0 to rozwinięcie myśli, która przyświecała producentowi przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od Shimano to klasyka. Poprawiono także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Kross ma pewność, że Esker 5.0 sprawi tyle samo, a nawet więcej frajdy niż poprzednie modele.

Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnego towarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.

Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.

Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.

Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.

W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowano napęd 2x10 oparty na osprzęcie będącym klasyką gatunku - czyli Shimano GRX. Uzupełnieniem wyposażenia Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce z grupy Shimano GRX, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.

Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowano koła tego modelu. Wyposażono je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 45 milimetrów.

Rama Kross Esker 5.0 została wykonana z aluminium. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Ponadto, zarówno tylny trójkąt jak i karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie. W przednim widelcu stworzono dodatkowe miejsce mocowania na np. małe sakwy.

Przy projektowaniu ramy Kross postanowił wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiono, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.

Rama ALUMINIUM

Amortyzator / Widelec CARBON

Ilość biegów 20

Przerzutka przód SHIMANO GRX-RX400

Przerzutka tył SHIMANO GRX-RX400

Manetki SHIMANO GRX RX400

Korby FSA OMEGA MODULAR Zębatki korby 46T-30T/172,5MM

Wkład suportu FSA MEGAEXO

Kaseta / wolnobieg SHIMANO GRX RX400 HG500

Zakres kasety / wolnobiegu 11-34T

Łańcuch SHIMANO HG54

Typ hamulca TARCZOWE HYDRAULICZNE

Dźwignie hamulca SHIMANO GRX RX400

Hamulec przód SHIMANO GRX RX400

Hamulec tył SHIMANO GRX RX400

Tarcza hamulcowa przód SHIMANO RT30 160 CL

Tarcza hamulcowa tył SHIMANO RT30 160 CL

Opony WTB RIDDLER COMP 700x45C

Piasta przód SHIMANO GRX RS470

Piasta tył SHIMANO GRX RS470

Obręcze DT SWISS R500

Szprychy STANDARD STEEL

Nyple STANDARD BRASS

Kierownica ALUMINIUM 420 MM 31.8

Wspornik kierownicy ALUMINIUM 70MM/31,8/12°

Chwyty FIZIK TERRA MICROTEX Stery FSA 1-1/8"/1.5"

Siodło SELLE ROYAL RUN COMFORT GROOVE

Wspornik siodła ALUMINIUM 27,2X350MM

Obejma sztycy STANDARD KROSS Pedały BRAK

Tak wysyłamy nasze rowery :
 
alt
 
alt

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu