Kross Esker 5.0 to rozwinięcie myśli, która przyświecała producentowi przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od Shimano to klasyka. Poprawiono także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Kross ma pewność, że Esker 5.0 sprawi tyle samo, a nawet więcej frajdy niż poprzednie modele.
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnego towarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.
Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.
W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowano napęd 2x10 oparty na osprzęcie będącym klasyką gatunku - czyli Shimano GRX. Uzupełnieniem wyposażenia Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce z grupy Shimano GRX, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.
Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowano koła tego modelu. Wyposażono je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 45 milimetrów.
Rama Kross Esker 5.0 została wykonana z aluminium. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Ponadto, zarówno tylny trójkąt jak i karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie. W przednim widelcu stworzono dodatkowe miejsce mocowania na np. małe sakwy.
Przy projektowaniu ramy Kross postanowił wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiono, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Rama ALUMINIUM Amortyzator / Widelec CARBON Ilość biegów 20 Przerzutka przód SHIMANO GRX-RX400 Przerzutka tył SHIMANO GRX-RX400 Manetki SHIMANO GRX RX400 Korby FSA OMEGA MODULAR Zębatki korby 46T-30T/172,5MM Wkład suportu FSA MEGAEXO Kaseta / wolnobieg SHIMANO GRX RX400 HG500 Zakres kasety / wolnobiegu 11-34T Łańcuch SHIMANO HG54 Typ hamulca TARCZOWE HYDRAULICZNE Dźwignie hamulca SHIMANO GRX RX400 Hamulec przód SHIMANO GRX RX400 Hamulec tył SHIMANO GRX RX400 Tarcza hamulcowa przód SHIMANO RT30 160 CL Tarcza hamulcowa tył SHIMANO RT30 160 CL Opony WTB RIDDLER COMP 700x45C Piasta przód SHIMANO GRX RS470 Piasta tył SHIMANO GRX RS470 Obręcze DT SWISS R500 Szprychy STANDARD STEEL Nyple STANDARD BRASS Kierownica ALUMINIUM 420 MM 31.8 Wspornik kierownicy ALUMINIUM 70MM/31,8/12° Chwyty FIZIK TERRA MICROTEX Stery FSA 1-1/8"/1.5" Siodło SELLE ROYAL RUN COMFORT GROOVE Wspornik siodła ALUMINIUM 27,2X350MM Obejma sztycy STANDARD KROSS Pedały BRAK |
Tak wysyłamy nasze rowery : |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.